Πες μου τι γίνεται με εκείνα τα παιδιά...


H φωτογραφία είναι έργο του Ισραηλινού καλλιτέχνη Armir Schiby,για τα τέσσερα παιδιά που έχασαν τη ζωή τους, τους Αhed Atef Baktou, Zakaria Ahed Bakr, Mohamed Ramez Bakr και Ismael Mohamed Bakr, την ώρα που έπαιζαν ποδόσφαιρο στην παραλία της Γάζας.


"Τα κανονικά παιδιά γεννιούνται κανονικά,
μεγαλώνουν κανονικά,
ονειρεύονται κανονικά,
ερωτεύονται κανονικά
και πεθαίνουν κανονικά

Πες μου μαμά...
Πες μου τι γίνεται μ’ εκείνα τα παιδιά
που αν και γεννιούνται κανονικά,
δε μεγαλώνουν κανονικά
δεν ονειρεύονται κανονικά,
ούτ’ ερωτεύονται κανονικά
Πες μου μαμά...
Πες μου αν πεθαίνουν
Πες μου αν πεθαίνουν κανονικά"

"Τρύπες."



Blog "Περήφανη Μανιάτισσα"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πως να εξηγήσεις σε μια φράση τα όσα ζεις και ακούς

Αντώναρος... Χέστηκε η φατμέ στο Γεντί κουλέ

Εκ στόματος κόρακος εξελεύσεται κρα