Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ενας πεθαινει,ο αλλος το πουλαει, και εσυ το αγοράζεις.Ο θάνατος σου η ζωη μου.

Αρχίζω να γράφω,και στις πρώτες λέξεις αρχίζω να σβήνω,ότι έχω γράψει.Ξαναγράφω, και τούμπαλιν, ακρη δε βρισκω.Δε γαμιετε!
Πως να αρχίσεις ένα θέμα όταν το κυρίαρχο συναίσθημα που σε κυριεύσει είναι ο θυμος;
Και από ποια λογική πλευρά να το δεις;Πολύ αίμα και μπόλικη υποκρισία από το σύνολο το ΜΜΕ.
Τόσο πολύ που μου δίνουν την εντύπωση ότι η μιση Ελλάδα και πλέον ζούσε κάπου στο Μονακό.

Να με συγχωρείτε, αλλα θεωρώ πολύ υπερβολική όλη αυτή την τρομολαγνεία με τη χρυσή αυγή.Έως και υποκριτική, θα έλεγα.
Οι αλλωτε επαναστατες του πολυτεχνειου, και σημερινοί ραγιάδες της πολιτικής και οικονομικής ζωής της ψωροκώσταινας,αφου εφεραν τη δημοκρατια στα δικα τους μετρα, δεν ειχαν ιδέα για το τι σήμαινε Χρυσή αυγη!

Τώρα ξύπνησαν,ενώ τόσο καιρό ξιφομασκουσαν στα τηλεοπτικά panel,ως ξεβαμμένοι πρασινοφρουροι, αριστεροι θολοκουλτουριαρηδες του τιποτα,και δεξιοί βολεμενοι βασιλόφρονες.Εντρομοι, ξαφνιασμενοι,φοβισμενοι, αγανακτισμενοι,έκπληκτοι απο την δολοφονια του νεαρου Παυλου Φυσσα, μα τόσο πολύ,που θα τους ζήλευε ακόμα και ο αείμνηστος μεγας δάσκαλος του θεάτρου,Κάρολος Κουν,για την υποκριτική τους τέχνη,βρεθηκαν ξαφνικα μπροστα στο αυγο του φιδιου, που οι ιδιοι ετρεφαν, δεκαετίες τώρα.

Ανεπάγγελτοι πολιτικάντηδες, χωρις ουτε ενα ενσημο εργασιας,και ωρυώμενοι δημοσιογράφοι,οι πιο πιστοι υπηρέτες του πιο σάπιου πολιτικου συστήματος, που οδήγησε μια χωρα στα προθυρα καταρευσης, διαρρηγνυουν τωρα δήθεν τα ιμάτια τους, και χτυπώντας το χερι στα τηλεοπτικά πανελ, φωνάζουν για τη δήθεν δημοκρατία τους,μια δημοκρατία που εκανε πολιτικάντηδες και δημοσιογράφους της λεγομενης πρωτης γραμμής, να εχουν υπέρογκους τραπεζικους λογαριασμους,που θα τους ζήλευαν ακόμα και μεγαλοεπιχειρηματίες, και ας είναι κοινώς γνωστό,οτι σε μια καθώς-πρέπει χώρα ολοι αυτοί δεν θα ηταν ουτε περιπτεράδες.

Αλλα εμεις ως γνήσιοι Έλληνες, μας αρέσει το παραμύθι,γουστάρουμε ιστορίες για άγριους καβγαδες,με αιμα, τιμη,και ουρακοτάγκους της χρυσής αυγής,να ακολουθούν τις εντολές του αιμοσταγη αρχηγού τους, σαν αλλοι ταλιμπάν,αρκεί να μην ακούμε για τα χαλια μας, και τη μίζερη καθημερινότητα μας.
Κομπλεξικοί τηλεθεατές στη νιρβάνα του Ευαγγελατου, και του Καψη, και ολων των τηλε-πωλητών,του επιπεδου τους, με το προϊόν σε αφθονία, και σε  τιμή κόστους.Τοσο κοστίζει το αιμα του Παύλου Μελά. Οσο και η εφημερίδα του Θεμου.Με πρωτοσέλιδο,το παλικάρι να ψυχορραγεί.Ενας πεθαινει,ο αλλος το πουλαει, και εσυ το αγοράζεις.
Νομος του εμπορίου ή η νομος της ζουγκλας;Το ίδιο κανει.
Ο θάνατος σου η ζωη μου.
Μονο που η ζουγκλα στην Ελλάδα εχει ονομα και λέγετε πολιτικο σύστημα.

Τι και αν τα κομματα πηραν τις επιχορηγήσεις απο το κράτος, μεχρι και για το 2016, την ωρα που παιδιά πεινάνε στα σχολεία, και στα ιδρύματα!
Τι και αν κεφάλαια εκατομμυρίων φευγουν στο εξωτερικό, με την ανεργια να παιρνει διαστάσεις μαστιγας για την Ελληνική κοινωνία!
Τι και αν η αυτοκτονίες εχουν γίνει καθημερινή είδηση, τι και αν χιλιάδες νέοι αναζητούν την τύχη τους σε ξένες χώρες!
Ο Ελληνας αγοράζει οτι του πουλάνε.Η εξυπνάδα του τελειωνει, εκεί που αρχίζει του Ευαγγελατου και του Αυτια,στο δελτια των ειδήσεων.
Ειναι φθηνή η διχόνοια, δεν κοστιζει τιποτα,και εξυπηρετεί τους λίγους.
Για ολα φταίει ο Μιχαλολιακος, και πρεπει να παει φυλακή, αυτος και το σινάφι του.

Εμεις ανηκουμε στο δημοκρατικο τόξο, ενω οι άλλοι οχι.Εμεις και οι άλλοι. Δημοκρατες και φασιστες.Ολυμπιακοι-Παναθηναϊκοί.
Η λογικη απλη και δοκιμασμενη.Τους βαζουμε απεναντι, και ξαναμαζευουμε τους πελατες μας, σε ενα μαντρί. Τους χρειαζόμαστε τωρα, ερχονται τυφώνες μεγαλοι!Για αυτο σκασε,και ελα εδω.Μαζι μας.
Και ο Παυλος ελευθερο πνευμα ήτανε, και ανένταχτος.Και κοιτα τι επαθε.
Στην μαντρα τώρα! Μαζεψου για ονομα...της Δημοκρατιας!

Καμια συζητηση,κανενα γιατι,και πως.
Ο δημοσιος διάλογος πέθανε,στα τηλε-παραθυρα, και σειρα τωρα εχει μια υπεροχη παράσταση απο ενα καλοστημένο θίασο, πανω σε άθλιο σκηνικο.Οι "ηθοποιοί" γνωστοί, κομματοσκυλαδες,και εμεις στο ιδιο εργο θεατές, φανατικοί της πιο μεγάλης εξουσιας,όπως λεει και το γνωστό ασμα.

Και το ερώτημα παραμένει.

Και οι υπόλοιποι;
Αυτοί που έφεραν μια ολόκληρη χώρα στην κατάρρευση;
Τι θα γινει με αυτούς που με τις πολιτικες τους οδήγησαν εκατομυρια Ελληνων στην εξαθλιωση και στην ανεργια;
Τι θα γίνει με αυτους που σκότωσαν, αξιοπρέπεια και ελπίδα;
Πως και γιατί έρχονται τώρα ερχονται ως τιμητες και υπερασπιστές της Δημοκρατίας,υποσχόμενοι οτι θα χτίσουν, οτι αυτοι οι ίδιοι γκρέμισαν;
Ποιοι ειναι αυτοι που παρουσιάζονται τωρα ως προστατες της έννομης ταξεις,και του νομου,οταν αυτοί οι ιδιοι καταντησαν την χώρα περιγελο, σε ολόκληρο τον κοσμο;
Κανενας δεν ρώτησε.
Το αιμα, πουλάει, και οι πελάτες διψούν.

"Τι παράξενο, αλήθεια! Οι άνθρωποι κουβεντιάζουν μόνο για όσα τους είναι απόμακρα και ξένα. Τ' άλλα, αυτά που τους καίνε, μην αφήνοντας τους τις νύχτες να κοιμηθούν τα ζει καθένας μονάχος, μέσα στη σιωπή. Και πεθαίνοντας τα παίρνει μαζί του στον τάφο. Γι' αυτό κι οι νεκροί είναι αμίλητοι. Γιατί ζουν την πιο δική τους ζωή..."

T.Λειβαδίτης


Δυστυχώς ο Ελληνικός λαος, εκπαιδευμένος καλα, κυρίως απο τη μεταπολίτευση και μετά, κοιταζει το δεντρο και οχι το δάσος, και αυτο βολευει το σύστημα, αναμασώντας ετσι την τροφη που του δίνουν, τα μεσα μαζικης ηλιθιοποιησης και αποπροσανατολιζοντας τον, τελειως απο το κυριως πρόβλημα.

Μια δολοφονια ενός αθώου ανθρώπου, και καλλιτέχνη,  απο τα χέρια ενος παρανοϊκού, ηταν βουτηρο στο ψωμι, της πιο προδοτικης κυβερνησης,με κόμματα,και ειδικα τις δυνάμεις ασφαλείας (βλ.ΓΑΔΑ) να κλεινουν το ματι πονηρα,στο γεγονός.

Εχει τον τρόπο αυτό το σύστημα, να στρέφει την προσοχη των συγχρονων τηλε-βουδων,εκει που αυτο μας ορίζει,και εμείς ασφαλεις στους καναπεδες μας, και συναμα αφελείς στο μαντρι του ανκορμαν,και του καθε γελοίου τηλεαστερα,αγοραζουμε ως καλοι πελάτες, την απογευματινη μας παθητικότητα, και μαλιστα,πολυ ακριβά.

Η ειδήσεις των 8, τελείωσαν,και σειρα τωρα εχει το διαδικτυο.Οι φωτογραφίες με πανεμορφα Ελληνικά τοπια, αρχαιους ημών προγόνους,και ηρωες του '21,παίρνουν σειρά στις σελιδες κοινωνικής δικτύωσης, σε μια ύστατη προσπάθεια  να ξορκισουμε την εθνικη μας μοναξιά.
Like κα ξανα Like, κοινοποίηση,και ξανα κοινοποίηση, και μια αράδα με εξυπνάδες, ισα-ισα να χωραει σε μερικες δεκαδες χαρακτήρες,στο Twitter, και ενα τσεκ στα email.

 Στο YouTube παιζει Σωκράτης, και οι στίχοι του επαναπροσδιορίζουν και βαζουν σε τάξη τις σκόρπιες σκεψεις μου.
"Καληνυχτα μαλακα η ζωη εχει πλακα...."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Να φεύγεις από όσα νόμιζες για αληθινά...

Να φεύγεις από όσα νόμιζες για αληθινά...
Να μην παίρνεις τίποτα μαζί, ούτε ενθύμια, ούτε ζακέτες για το δρόμο.
Να φεύγεις από εκεί που δεν ξέρεις γιατί βρίσκεσαι - από εκεί που δεν ξέρεις γιατί σε κρατάνε. Μπορείς να φτιάξεις ιστορίες ολοκαίνουριες, με ουρανό κι αλάτι. 
Να θυμίζουν λίγο φθινόπωρο, πολύ καλοκαίρι κι εκείνη την απέραντη Άνοιξη! 
Να φεύγεις από εκεί που δε σου δίνουν αυτά που χρειάζεσαι. 
Να απαιτείς αυτό που δίνεις να το παίρνεις πίσω - δεν τους το χρωστάς! 
Η καρδιά χαλάει, θα τη χτυπάς μια μέρα και δεν θα δουλεύει! Να μάθεις να φεύγεις... Από εκεί που ποτέ πραγματικά δεν υπήρξες. 
Να φεύγεις κι ας μοιάζει να σου ξεριζώνουν το παιδί από τη μήτρα. 
Να φεύγεις από όσα νόμιζες γι' αληθινά, μήπως φτάσεις κάποτε σ' αυτά..." 

Γιώργος Μεράντζας - Δίκοπη Ζωή

Από τους καλύτερους στίχους,κατά την γνώμη μου,που έγραψε ένας από τους σημαντικότερους στιχουργούς-ποιητές,ο Μανος Ελευθεριου. "...κρυφά και φανερά σε ακολουθούνε,η συμμορίες και η βασανιστές,και ψάχνουν μέρα νύχτα να σε βρούνε,μα δεν υπάρχει δρόμος να διαβούνε,γιατί ποτε δεν ήταν ποιητές Το χώμα που πατούν να προσκυνούνε"

Φράσεις της αρχαίας Ελληνικής που λέμε και σήμερα

Παρ’ όλες τις επιρροές που έχει δεχθεί η γλώσσα μας, εντούτοις χρησιμοποιούμε στον καθημερινό λόγο, εκφράσεις αυτούσιες, προερχόμενες από την αρχαία Ελληνική. Αυτές αποτελούν την απόδειξη ότι η γλώσσα είναι το μοναδικό πολιτισμικό κληροδότημα, το οποίο παραμένει ανεπηρέαστο από το χρόνο
 Είναι λοιπόν χρήσιμο να μάθουμε ή να θυμηθούμε, από που προέρχονται και από ποιούς ελέχθησαν για πρώτη φορά.

- Αιδώς Αργείοι:  όταν θέλουμε να καταδείξουμε αισθήματα ντροπής αναφερόμενοι σε κάποιον άλλο.
Ειπώθηκε από τον Στέντορα (σε έντονο ύφος) προς τους Αργείους κατά τη διάρκεια του Τρωικού πολέμου, με σκοπό να τους ανυψώσει το ηθικό όταν ο Αχιλλέας αποχώρησε από τη μάχη. (Ομήρου Ιλιάδα – Ε 787)
- Αντίπαλον δέος: όταν αναφερόμαστε σε ισχυρό αντίπαλο.
(Θουκυδίδης – Γ 11)
- Από μηχανής θεός: μη αναμενόμενη βοήθεια – λύση – συνδρομή σε κάποιο πρόβλημα ή δύσκολη κατάσταση.
Προέρχεται από θεατρικό τέχνασμα στην αρχαία Ελλάδα που χρησιμοποιούσαν οι τραγικοί ποιητές όταν ήθελαν να δώσουν διέξοδο στη …